ohh hey hey raye raye haha
penat dah berpuase
tapi... rase mcm dah rindu lahh plak kat ramadhan
coz tak dpt nak diet lagi haha
kembali menjadi the old lame me
anyway hari ni raye the first hohoho
giler best biapon tak dpt g kluar raye mcm dulu tapi dpt lahh kua skali
ikut abangku pegi
ahah
i was already asleep
mcm siott jeh phone bunyik
biakan jeh 1st call habis.. then bunyik lagi
adess
so dengan pening migrain + mabuk + ngntok
aku menguatkan tangan dan kaki yang mmg degil tahap tak boleh dikate untuk mengangkat phone
adess abg aku call
*angkat
*bla bla chatting (die ajak g beraye tengah malam ni)
so disebabkan adek misali ikut jelah abangkuh pergi beraye
haha
then inside the car jumpe ijat & khai n adek die due orunk
bersempit lahh tadi
tolak2 bontot
then after awhile smpi lahh di rumah yang hendak dituju
two chicks came out
i thought it was someone i dont know
haha
so i was surprised that hana ade sis same umo ngn abg aku
ijat adek die khai same umo
so we were fortunate masing2 same umo
bermula lah malam yang sungguh sakit perot smpi terkencing2 balik tu
sbb tergelak2 sane sini mcm orunk tak gelak setaon
(actually thats true tho)
hahaha
anyway raye ini mmg best
kepada sume
selamat hari raye aidilfitri!
n mintak maap klu ade terbuat sala
just like someone said
the past is the past just forget bout it
(i didnt get over it fully tho)
this is the end huhu
ill be sure to scribble more in the future
